.

Aanvraagformulier Stichting EPS

Ongeldige invoer
Aanvraagformulier Stichting EPS
Velden met een * zijn verplicht.Stichting EPS
Ongeldige invoer

CLEARINGHUIS REGRES

Clearinghuis Regresschade is een op webtechnologie gebaseerde marktplaats, waar de onderlinge aansprakelijkstelling tussen verzekeraars op eenvoudige wijze wordt afgehandeld. Voor meer informatie kunt u terecht op de website van Stichting EPS. Klik hier.
Kosten
De kosten voor Clearinghuis Regres worden rechtstreeks door Stichting EPS bij u in rekening gebracht.

ROY-DATA

Roy-data is de naam van de royementsverklaringen-database voor de verzekeringsmarkt van motorrijtuigen, waarin de royementsgegevens met een royementsdatum vanaf 1 september 2007 zijn opgenomen.

Het Roy-data systeem, waarin het aantal schadevrije jaren van verzekerden kan worden geraadpleegd en in gebruik genomen kunnen worden, heeft grote voordelen. Zo hoeft de verzekerde bij het wisselen van verzekeraar niet meer een papieren royementsverklaring door te sturen naar de nieuwe verzekeraar. Hiermee raken royementsverklaringen ook niet meer zoek. Voor meer informatie kunt u terecht op de website van Stichting EPS. Klik hier.
Kosten
Maandelijks worden de transacties, conform onderstaande tabel door Solera, aan u in rekening gebracht. Alle bedragen zijn exclusief btw. Prijzen per 2018. Naast deze kosten brengt ook Stichting EPS voor de transacties kosten aan u in rekening. Zie www.seps.nl.

ArtikelOmschrijvingAantalEenheid
Prijs
Bedrag
11049Raadpleging Roy-data1st4,464,46
 per 100 stuks    


MOBIELSCHADEMELDEN

Mobielschademelden is het initiatief van de Stichting EPS waarmee éénzijdige en tweezijdige schades via mobiel internet kunnen worden aangemeld. Een digitaal schadeformulier dus. De essentie van het concept is dat bij tweezijdige schades op één smartphone de melding wordt aangemaakt. De wederpartij ontvangt een sms en ondertekent deze melding door de ontvangen sms-code te verstrekken aan de melder. Voor meer informatie kunt u terecht op de website van Stichting EPS. Klik hier.
Aansluitprocedure
Aansluiten op Mobielschademelden als verzekeraar, volmacht of leasemaatschappij is eenvoudig en snel te realiseren.

Stuur dit formulier ingevuld en ondertekend - samen met uw bedrijfslogo - per e-mail naar Stichting EPS: secretariaat@seps.nl. Het aansluiten duurt een aantal werkdagen.

U ontvangt bericht zodra de aansluiting gereed is. Tevens ontvangt u van de Stichting EPS een deelnemersovereenkomst Mobielschademelden.

Gegevens intentieverklaring

Ongeldige invoer

Ontvangen van Meldingen

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Toelichting e-mail notificiatie
Indien u kiest voor e-mail notificatie ontvangt u een link naar de melding. Deze link is beveiligd met een Digitaal Paspoort van ABZ. De medewerker(s) die de melding gaan verwerken dienen te beschikken over een Digitaal Paspoort van ABZ.
Ongeldige invoer

Maatschappij specifieke gegevens getoond in de applicatie

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer. ALLEEN .jpg wordt geaccepteerd!
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Geen geldige URL ingevoerd. Vergeet niet http(s):// voor de url te plaatsen.
Vul hier het telefoonnummer in wat klanten kunnen bellen bij vragen.
Ongeldige invoer

Aanvullende gegevens

Webbrowser / Backoffice

U kunt de EPS diensten benaderen via een backoffice koppeling of via een webinterface.
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Beveiligde verbinding
Ongeldige invoer
De verbinding met de EPS-diensten is beveiligd met een Digitaal Paspoort van ABZ. De medewerker(s) die met de dienst gaan werken dienen te beschikken over een Digitaal Paspoort van ABZ. Van medewerkers die u wenst te autoriseren voor deze dienst kunt u hieronder de e-mailadressen opgeven. Aan de hand van dit e-mailadres kan ABZ de gewenste autorisatie voor uw medewerker inregelen.
Digitaal Paspoort
Ongeldige invoer

Digitaal Paspoort Xtra aanvraag

Met een Solera Digitaal Paspoort wordt de identiteit van de gebruiker betrouwbaar vastgesteld. Per gebruiker dient een Solera Digitaal Paspoort te worden aangevraagd. Om een veilige toegang te waarborgen, worden strikte procedures gevolgd bij de uitgifte van een Digitaal Paspoort.

Solera maakt alleen het eerste paspoort voor een Selfservice Portaalbeheerder aan. De Selfservice Portaalbeheerder kan snel en gemakkelijk paspoorten aanmaken in het Selfservice Portaal.
Soort dienst
Ongeldige invoer

Selfservice Portaalbeheerder

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Bij het verwerken van deze aanvraag ontvangt de portaalbeheerder een SMS ter verificatie.
Ongeldige invoer
LET OP: U dient een uniek, persoonlijk e-mailadres op te geven. Algemene adressen als info@ kunnen niet gebruikt worden!

Aan het aanvragen van een Digitaal Paspoort zijn kosten verbonden! Voor 2018 zijn deze kosten (exclusief BTW) per paspoort:

Digitaal
Paspoort
Digitaal
Paspoort Xtra
Aanvraagkosten€ 25,90n.v.t.
Ophaalkosten per keer€ 35,00n.v.t.
Jaarabonnementn.v.t.€ 60,60
Machtiging
De Selfservice Portaalbeheerder is namens uw organisatie gemachtigd om certificaathandelingen te verrichten, waaronder nieuwe paspoorten aanvragen, paspoorten intrekken en/of beëindigen.

Gewenste autorisaties Digitaal Paspoort

Vink hieronder de door u gewenste autorisaties aan.
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
LET OP!
Voor Clearinghuis Regres moet altijd een nieuw uniek bedrijfscertificaat aangemaakt worden. Alleen bij Roy-data en Mobielschademelden kan een reeds bestaand certificaat hergebruikt worden (niet zijnde een bedrijfscertificaat gebruikt voor Clearinghuis Regres).
De verbinding met de EPS-diensten is beveiligd met een Bedrijfscertificaat van ABZ. Om gebruik te kunnen maken van de dienst dient uw bedrijf te beschikken over een Bedrijfscertificaat van ABZ. Dit Bedrijfscertificaat moet worden geautoriseerd om de dienst te kunnen gebruiken.
Voor benadering van het Clearinghuis via de backoffice koppeling heeft u een apart Solera Bedrijfscertificaat nodig. Tevens is een aparte postbus noodzakelijk. Dit certificaat en de postbus kunt u aanvragen door hierboven op 'Nee' te klikken.

Alle correspondentie over het Solera Bedrijfscertificaat verloopt via een door u aan te wijzen certificaatbeheerder. Alle correspondentie over het Solera Bedrijfscertificaat, alsmede de voor het ophalen van het certificaat benodigde gegevens, zal aan deze beheerder worden toegezonden.
Ongeldige invoer
Bedrijfscertificaat
Ongeldige invoer
Bedrijfscertificaat
Certificaatbeheerder
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
U gaat gebruik maken van een Solera Bedrijfscertificaat. Met een bedrijfscertificaat krijgt uw back-office systeem toegang tot de Solera diensten waarvoor het certificaat is geautoriseerd.
Kosten
Voor het aanvragen van een Solera Bedrijfscertificaat gelden eenmalige administratiekosten. Daarnaast betaalt u ophaalkosten voor elke keer dat het Solera Bedrijfscertificaat wordt opgehaald.

Deze bedragen zijn exclusief BTW en gelden voor 2018.

Bedrijfscertificaat
Eenmalige administratiekosten€ 51,30
Ophaalkosten per keer€ 35,00
Na indiening aanvraag
Na ontvangst door Solera van uw aanvraag, ontvangt u zo spoedig mogelijk de ophaalgegevens voor het Solera Bedrijfscertificaat. Vanuit veiligheidsoverwegingen worden de ophaalgegevens deels per e-mail en deels per sms verzonden. Nadat u beide delen van de ophaalgegevens hebt ontvangen haalt u het Solera Bedrijfscertificaat op. Hiermee is de aanvraagprocedure afgerond.

Gewenste autorisaties Bedrijfscertificaat

Vink hieronder de door u gewenste autorisaties aan.
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer

Bedrijfsgegevens

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Invalid Input
Ongeldige invoer

Contactpersoon

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer

Facturatie gegevens

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ondertekening
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Voorwaarden
Op alle diensten en leveringen van Solera zijn de volgende voorwaarden integraal van toepassing:
Door ondertekening van dit formulier gaat u akkoord met deze voorwaarden.
Verplichte bijlage
  • Kopie geldig identiteitsbewijs** van de tekenbevoegde
** Voor uw veiligheid adviseren wij u uw BSN / Persoonsnummer en uw pasfoto onleesbaar te maken. Daarnaast is het verstandig op de kopie aan te geven voor wie en wanneer de kopie is gemaakt. U kunt hiervoor ook de app ‘KopieID’ (gemaakt door de overheid) gebruiken.
Verzenden
Nadat u op 'Verzenden' heeft geklikt, wordt er een bevestiging verzonden naar het mailadres van de ondertekenaar. Als bijlage in de mail is het ingevulde formulier toegevoegd.

Wij verzoeken u vriendelijk het formulier voorzien van handtekening in te sturen via cco@solera.nl.
Wij nemen uw formulier zo snel mogelijk in behandeling. Via het Support Portaal kunt u de status van het behandelproces nauwlettend volgen.
Ongeldige invoer